València

Les millors revetles de les Falles de València per a este cap de setmana

Descobrix la guia completa de revetles i discomòbils per a este cap de setmana a València per les Falles 2025

1 minut

Un concierto de la Orquesta Panorama en edicions anteriors

Arranquen els dies grans de les Falles de València 2025. La capital del Túria es prepara per a viure un cap de setmana intens on les més de 300 comissions falleres de la ciutat han organitzat tardeos i festes nocturnes per a passar-ho en gran. Així, descobrix les millors revetles i discomòbils de les Falles de València per a este cap de setmana.

Recorda que del 15 al 19 de març, les revetles, orquestres i discomòbils que es facen a la nit hauran d'acabar a les quatre de la matinada; mentre que els tardeos seran de 17.00 a 22.00 hores.

Falles 2025: Guia de revetles i discomòbils de remember a València

Si ja estàs buscant pla per als dies 14, 15 i 16 de març, a València Extra, t'oferim un llistat amb les millors revetles de les Falles 2025 a València ciutat per a gaudir d'una nit inoblidable.

Divendres 14 de març

  • Falla Baró de Patraix-Cuenca: nit de Remember amb José Coll
  • Falla San Miguel: Carpa on Fire amb Tribut T-Chairs Band

Dissabte 15 de març

  • Falla La Nova Benicalap: Remember des de les 20.00 hores.
  • Carrer Pintor Matarana nº17: Orquestra Montecarlo
  • Plaça Correo Viejo: Revetla Negrito, Plantà Negrito amb DJ Emilio i Peter Baker
  • Falla Enginyer-José Pius IX: Orquestra La Pato
  • Falla Benicalap-Av.Burjassot-Pare Carbonell: Orquestra Montecarlo
  • Falla Sant Just i Pastor Serreria: Raúl Platero
  • Músic Penella: Orquestra 7Crashers
  • Falla Doctor Marañon-Maestro Palau: Orquestra Tokyo Band
  • Falla Indústria-Santos Justos i Pastor: Remember amb José Coll
  • Falla Quart d'Extramurs i Velazquez: Orquestra La Óxido

Diumenge 16 de març

  • Falla Norman Bethune: tardeo Remember amb José Coll des de les 18.00 hores
  • Plaça Pintor Segrelles: Orquestra 7Crashers
  • Falla Arxiduc Carles-Xiva de València: Orquestra La Bestia a partir de les 23.00 hores
  • Carrer José María Dasantes Guanter: Orquestra Scream
  • Falla La Nova Benicalap: Orquestra La Senda.
  • Falla Quart d'Extramurs i Velazquez: Remember amb José Coll des de les 23.00 hores
  • Carrer la Fue nº8: Orquestra Montecarlo
  • Falla Carters-Litògraf Pascual i Abad de València: Orquestra Vértigo
  • Falla La Saletta: Orquestra La Pato
  • Falla San Miguel: Carpa on Fire i Revetla on Fire, Tribut Cicco Tiñone i DJ Vicente Foi i Tribut Extremoduro i Dj
Orquesta La Bestia

Gran tret de pólvora el dissabte

El pròxim dia 15 de març, València es prepara per a un multitudinari tret de pólvora amb motiu de L'Albà de les Falles. Es tracta d'una tradició recuperada en 2016 gràcies a la Falla Na Jordana i que simbolitza la fi de la plantà de tots els monuments fallers.

Així, a més dels trets que cada comissió fallera realitzarà en la seua demarcació, la plaça de l'Ajuntament de València acollirà, a les 00.00 hores, un gran espectacle pirotècnic que sempre deixa amb la boca oberta al públic. En les Falles de 2025, este tret serà a càrrec de la pirotècnia Valenciana.

A partir d'eixe dia, els castells de Falles tornaran a l'altura del Palau de les Arts a les 00.00 hores:

  • Castell 16 de març: pirotècnia Vulcano.
  • Castell 17 de març: pirotècnia Tamarit.
  • Nit del Foc, 18 de març: pirotècnia Hermanos Caballer.

Etiquetes: