Descobrix l'horari especial dels centres comercials de València este Dilluns de Sant Vicent

Ikea, El Corte Inglés i els principals centres comercials anuncien obertura especial pel festiu del Dilluns de Sant Vicent

Guardar

IKEA València
IKEA València

Este dilluns, 28 d'abril, la gran majoria dels municipis de València celebren la festivitat de Sant Vicent Ferrer i, amb això, els establiments comercials modifiquen el seu horari i obertura. A València Extra, el teu diari de proximitat, pots conéixer l'horari especial dels centres comercials de València per a este Sant Vicent 2025.

Principals centres comercials

En primer lloc, el Centre Comercial Bonaire, de la localitat d'Aldaia, té horari especial estes dates. Obrirà este diumenge 20 d'abril totes les seues botigues, restauració i oci, mentres que el dilluns tan sols obrirà els seus restaurants, cinema, pista de bitles i recreatius, per la qual cosa obrirà parcialment.

Quan el Centre Comercial Saler de la ciutat de València, ha anunciat que a l'abril obri els següents diumenges i festius: 13, 18, 20 i 27 d'abril. D'esta manera, no obri les seues portes demà dilluns, a excepció de l'oci i la restauració. Cal destacar que el pàrquing funciona de 10.00 a 23.30 hores.

Aqua multiespacio, per part seua, també obri este diumenge 27 per a facilitar compres en este pont que, a més, és previ al Dia de la Mare. No obstant això, tampoc obri les seues botigues i supermercat, de manera que els qui desitgen acostar-se a este centre comercial només trobaran oberts els locals de restauració i oci en el seu horari habitual.

El Dilluns de Sant Vicent també deixa abaixades les persianes en Nou Centre a excepció dels seus bars i restaurants. Este 27 d'abril, en canvi, obrin tots els establiments de l'espai de Campanar d'11.00 a 21.00 hores.

Centre comercial Nuevo Centro
Centre comercial Nuevo Centro

I Arena multiespacio? No és una excepció: encara que obri totes les botigues en horari d'11.00 a 21.00 hores este diumenge 27 -igual que el 13, 18 i 20 d'abril-, este dilluns sols estarà disponible l'oci i la restauració.

Els qui busquen opcions d'oci a València este Dilluns de Sant Vicent el trobaran en estos centres comercials, però també en Kinepolis Paterna, que amplia el seu horari de 15.30 a 22.30 hores. Un espai d'oci que compta amb restauració, cinema i un ampli local de recreatius.

Què farà El Corte Inglés?

Quant a El Corte Inglés, ha anunciat que obri este diumenge 27, però no el dilluns 28 -tampoc ho farà l'1 de maig-. Una mesura que afecta el d'Ademuz, Nou Centre i Avinguda França. L'única excepció és que, en el de Pintor Sorolla-Colón, estarà oberta la zona Gurmet i Cultura i Oci d'11.00 a 21.00 hores.

Horari d'Ikea per al Dilluns de Sant Vicent

Ikea València, situada en la localitat d'Alfafar, ha confirmat que sí que obrirà les seues portes este dilluns 28 d'abril 2025, ja que no és festiu en el municipi. Per tant, obri en el seu horari habitual, de 10.00 a 21.00 hores, mentres que el diumenge 1 de maig sí que tancarà per la festa del Dia del Treball. Este espai de venda de mobiliari, productes per a la llar, decoració i electrodomèstics es troba al carrer Alqueria Nova número 12.

Per tant, este dilluns es pot comprar amb normalitat en Ikea i gaudir dels establiments d'hostaleria i oci dels principals centres comercials de la província de València, però per a comprar en botigues de moda, cal aprofitar l'obertura excepcional d'este diumenge o esperar al dimarts.

Un total de 112 municipis de la província de València celebra este festiu, un pont que culmina així amb les vacacions escolars de Setmana Santa i Pasqua. En el teu diari de proximitat, València Extra, pots conéixer els principals plans per a gaudir d'esta jornada.

Destacats