Aquest dimarts ha començat en el teatre auditori municipal de Xirivella la trenta-quatrena edició de la campanya Anem al teatre. Aquesta edició suposa la volta de l'alumnat a les instal·lacions del teatre, ja que l'any passat es va celebrar als patis dels col·legis per la pandèmia. Com a novetat, Anem al teatre s'amplia per primera vegada als estudiants de secundària dels instituts Ramón Muntaner, Gonzalo Anaya i La nostra Senyora de la Salut. D'aquesta manera, fins al mes de maig passaran pel teatre 3.549 xiquets i xiquetes d'entre 2 i 16 anys que estan cursant educació Infantil, Primària i Secundària en la localitat.
"Teníem moltes ganes de veure als xiquets i xiquetes tornar al teatre. L'any passat vam haver de traure fora la campanya per la pandèmia, però aquest és l'entorn natural d'Anem al teatre. Amb aquesta campanya ens assegurem que tot l'alumnat escolaritzat a Xirivella acudisca almenys dues vegades a l'any al teatre, una ara i l'altra en la Mostreta de Pallassos que realitzarem a l'octubre. És una manera que es familiaritzen amb aquest entorn i amb la cultura", afirma Roberto Romero, regidor de Cultura.
Del 29 al 31 de març està passant per l'auditori l'alumnat d'Educació Infantil per a presenciar l'espectacle Paraules a les butxaques, dels Combi. Els dies 28 i 29 d'abril serà el torn dels estudiants de Primària, que veuran Rob, de Teatre de l'abast. Finalment, del 9 al 13 de maig visitarà el teatre l'alumnat de secundària, per a ells s'ha programat l'obra The power of the 80's, de Gonzalo Santamaría.
Xirivella cita a més de 3.500 estudiants al teatre
S'inicia la campanya Anem al teatre, que enguany s'amplia a l'alumnat de secundària
Comentaris
Guardar

Destacats