Així serà Revivim Paiporta: concerts, foodtrucks i mercat medieval a l'Horta Sud

Este festival solidari, d'entrada gratuïta, retrà homenatge als voluntaris de la DANA a València

Guardar

Imatge d'un festival de música
Imatge d'un festival de música

Arriba a València un festival solidari únic per a recordar a totes les persones afectades per la DANA i retre homenatge a tots aquells que van ajudar en la recuperació de les zones afectades. Sota el nom de 'Revivim Paiporta', este festival aterrarà en la localitat de Paiporta el mes vinent de maig amb mercat medieval, foodtrucks, concerts i moltes sorpreses més.

Impulsat per associacions culturals locals, i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Paiporta, este festival destinarà els fons recaptats per a la creació d'un monument commemoratiu en honor a totes les persones que van participar en els treballs d'ajuda i reconstrucció després del pas de la DANA del 29 d'octubre. "Un espai de memòria i gratitud per a reconéixer l'esforç de voluntaris, forces de seguretat, serveis d'emergències i ciutadans compromesos", han assenyalat des de l'organització.

Del 23 al 25 de maig de 2025, Paiporta – un dels municipis de la zona zero de la DANA – es transformarà en l'epicentre d'un festival únic i gratuït. T'ho perdràs?

Programació Festival 'Revivim Paiporta'

Cartell de concerts

El dissabte 24 de maig serà el gran dia del festival, amb una jornada repleta de música en la qual es donaran cita artistes de gran trajectòria i talent emergent. Entre els noms confirmats destaquen:

  • Sandra Valero: jove talent valencià amb una veu espectacular, coneguda pel seu pas per Eurovisió Júnior i altres concursos musicals.
  • Ansel K: cantant i compositor amb un estil fresc i lletres que connecten amb el públic.
  • Rei Ortolá: artista reconegut per la seua emotiva cançó Voces de València, que s'ha convertit en un himne a la resiliència.
  • Ñekü: banda de pop-rock amb un so enèrgic i vibrant que ha conquistat als seus seguidors amb la seua original proposta musical.
  • Bajoqueta Rock: un dels grups més emblemàtics del rock valencià, amb una trajectòria de dècades i un estil únic que mescla la crítica social amb la diversió.
  • Invisible Limits: llegendària banda alemanya de música electrònica i new wave, amb una àmplia base de seguidors a Europa.
  • DJs com Jose Coll, Juan Carlos Rucian i Dj Veneno, que posaran el ritme amb sessions plenes d'energia.

A més, el festival comptarà amb la participació d'altres grups, solistes i col·lectius culturals de Paiporta, com Dani Miquel, Colla El Palleter, Contaminación Acústica, Batuchanga, El Eco De Los Patos, Rondalla L'Ànima,Piedras Azules, Cor Vocalis, The Shag Sharks i Jarana's.

Foodtrucks, mercat medieval i activitats infantils

Del 23 al 25 de maig, Paiporta s'omplirà de vida amb un mercat medieval, food trucks i ambientació musical, creant un entorn vibrant on la cultura i la solidaritat es donaran la mà.

A més, els més xicotets també tindran el seu espai en este festival amb un espectacle infantil a càrrec de Dani Miquel.

L'organització està treballant activament per a fer de Revivim Paiporta un esdeveniment inoblidable i encara queden sorpreses molt importants per anunciar. "S'estan fent esforços perquè el cartell siga impressionant i oferisca una experiència única a tots els assistents".

Un mercat medieval a València
Un mercat medieval a València

Com col·laborar en el festival

L'accés al festival és gratuït, però els qui desitgen donar suport a la causa poden fer-ho mitjançant la Fila 0, amb donacions de 10, 50 o 100 euros a través de Entradium. A més, s'han dissenyat samarretes solidàries exclusives amb la imatge de l'esdeveniment, disponibles per un donatiu de 10 euros, que podran arreplegar-se únicament en el festival.

Les entrades de Fila 0 i les samarretes solidàries poden adquirir-se en: https://entradium.com/events/revivim-paiporta

Destacats