Un any més, Paterna torna a celebrar els espectacles infantils de Gira Barris 2025, després del gran acolliment dels últims anys, que ompliran cada barri de la ciutat de música i alegria durant els mesos de març, abril i maig.
Les famílies paterneras podran gaudir amb les cançons, balls i jocs a càrrec de Tramant Teatre en el seu divertit espectacle Piratas al ABordaje, que recorrerà els diferents barris del municipi cada diumenge, a les 12.00 hores fins el mes vinent de maig.
Concretament, la primera actuació de la companyia de teatre tindrà lloc aquest diumenge, 23 de març, a les 12.00 hores en Lloma Llarga Nord (al parc del carrer Melissa).
La ruta de Gira Barris continuarà també amb aquesta atractiva representació infantil en els diferents barris de la localitat. La següent parada serà el diumenge, 30 de març, en el barri de Santa Rita (parc c/Benimar).
El mes d'abril, el diumenge 6 l'actuació es realitzarà en el barri Bovalar (parc c/ Rafael Alberti), el diumenge 13 tindrà lloc en Terramelar (parc c/ Casinos), el dia 20 d'abril el farà en La Coma-Mes del Rosari (c/ Puig, al costat del centre de salut), mentre que el diumenge 27 d'abril li toca el torn a La Canyada (parc El Cultivable).
Finalment, el mes de maig, l'amena funció visitarà, el diumenge 4, el barri de Campament (parc c/ València); el diumenge 11 està prevista en la zona d'Alborgí (parc Alborgí), el diumenge 18 se celebrarà al Parc Central i es podrà punt i final a la gira el diumenge, 25 de maig, en Lloma Llarga Sud (parc c/Dauradella).