En les pròximes setmanes donaran principi les obres d'ampliació de la segona planta de la futura Biblioteca Municipal d'Almàssera, un projecte redactat per l'arquitecte Pablo Calderón i González. Esta actuació respon a la necessitat de millorar la infraestructura d'equipaments municipals i solucionar les mancances detectades en l'edifici actualment destinat a la Llar de Jubilats.
Al llarg dels anys, l'ús continu de l'actual equipament urbà ha posat de manifest la insuficiència de l'espai disponible. Amb l'objectiu d'atendre les creixents demandes de la Biblioteca Municipal, l'Ajuntament ha decidit ampliar la superfície de l'edifici mitjançant la construcció d'una nova planta.
Esta ampliació no sols permetrà optimitzar els serveis actuals, sinó que també dotarà a l'immoble de major flexibilitat per a incorporar nous usos en el futur, garantint una millor atenció a la ciutadania.
El pressupost d'esta obra ascendix a 575.960,00 euros, finançats íntegrament amb fons propis de l'Ajuntament d'Almàssera.
L'alcalde d'Almàssera, Emilio J. Belencoso, ha expressat la seua satisfacció davant l'imminent inici de les obres: "Amb esta ampliació donem per complida una altra de les nostres promeses electorals. Continuem apostant per millorar les infraestructures municipals per a oferir un millor servei als nostres veïns i veïnes".