Actes vandàlics durant les Falles: cremats dos contenidors nous de paper

Guardar

Contenidor de fem orgànic
Contenidor de fem orgànic

Durant els passats dies de Falles, Albalat dels Sorells ha patit actes vandàlics que han causat la crema de dos contenidors nous de paper. Cada contenidor té un cost d'entre 1.000 i 1.500 euros, una despesa que s'ha de sumar als treballs de neteja i reposició que ha d'assumir la brigada municipal. En definitiva, un cost econòmic que recau sobre tot el veïnat del municipi.

Davant estos fets, la Policia Local ha obert una investigació per determinar les causes i identificar els responsables d'estes accions insolidàries que perjudiquen el conjunt de la població.

L'Ajuntament d'Albalat dels Sorells condemna enèrgicament aquests actes incívics i fa una crida a la col·laboració ciutadana per recaptar qualsevol informació que puga ajudar a aclarir els fets. Qualsevol persona que tinga dades rellevants pot posar-se en contacte amb la Policia Local.

És responsabilitat de totes i tots cuidar el nostre poble i els seus equipaments públics. Actes com estos no només suposen un dany material, sinó també un greuge per a tota la comunitat.

Destacats