Paiporta incorpora 18 persones gràcies al fons Ecovid de Labora

El programa gestionat per la Regidoria d’Economia, Ocupació i Comerç està subvencionat amb 227.000 euros i té com a objectiu mitigar l’impacte de la pandèmia sobre el mercat laboral
L’Ajuntament de Paiporta ha incorporat aquest dimarts 18 persones gràcies al programa Ecovid, impulsat per Labora (antic SERVEF) per a mitigar els efectes sobre el mercat laboral de la situació actual de pandèmia.
El programa, gestionat per la Regidoria d’Economia, Ocupació i Comerç, ha comptat amb una subvenció de 227.000 euros de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
Les treballadores i els treballadors han sigut rebuts a primera hora del matí al saló de plens per l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, la regidora d’Economia, Beatriz Jiménez, i altres membres de l’equip de govern, que els han donat la benvinguda.
La tasca de les persones que s’han incorporat serà reforçar àrees com la neteja vial i de dependències, tot i que també hi ha personal destinat a altres departaments que requerien ajuda.
La preselecció de candidates i candidats a formar part del programa Ecovid l’ha realitzat Labora. L’acció està encaminada a persones amb 30 anys o més, inscrites en Labora des de la declaració de l’estat d’alarma i, de manera preferent, que s’hagen quedat en situació de desocupació durant el període de pandèmia.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari