Comunicat de l'Ajuntament de Paiporta

Guardar

Façana de l'ajuntament de Paiporta

El govern municipal de l'Ajuntament de Paiporta exigeix a la regidora del Partit Popular, Amparo Ciscar, que retire els seus comentaris homòfobs i discriminatoris cap a les persones transsexuals publicats aquest dilluns en una coneguda xarxa social. El govern municipal considera molt greus aquestes manifestacions que ataquen a un col·lectiu castigat històricament, i considera que la regidora hauria de demanar disculpes, a més de retirar les seues paraules i eliminar la publicació, que resulta altament ofensiva per al col·lectiu de persones lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals (LGTBI).

L'equip de govern de Paiporta considera que les diferents opcions sexuals i identitats de gènere han de comptar amb el respecte i la comprensió de totes i tots però, especialment, dels càrrecs polítics que ostenten una responsabilitat pública. En el cas d'Amparo Ciscar, els seus comentaris sobre Cassandra Vera es poden considerar encara més greus donat que forma part del Consell de la Dona de Paiporta com a representant del Partit Popular. En cas de no retirar els comentaris i demanar disculpes, l'equip de govern de Paiporta exigirà la seua destitució immediata al portaveu del Grup Popular, Vicente Ibor.

El govern de l'Ajuntament de Paiporta lamenta la imatge que s'ha donat d'una localitat que molt majoritàriament és respectuosa amb les diferents opcions sexuals i les identitats de gènere, i referma la seua lluita per la igualtat i contra l'homofòbia i la discriminació de les persones transsexuals.

Destacats