Canals detecta un brot de Coronavirus amb 12 positius

La Conselleria de Sanitat ha comunicat un brot de 12 persones contagiades de Covid-19 a Canals. Segons les fonts oficials, el contagi s’ha produït en l’entorn social. Pel que respecta a la Comunitat Valenciana, s’han registrat des de l’última actualització 905 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR, que situen la xifra total de positius en 32.644 persones.
El nombre total de proves dutes a terme per a la detecció del coronavirus ascendeix a 968.274, de les quals 822.117 han sigut a través de PCR i 146.157 mitjançant test ràpid.
Els hospitals valencians tenen, actualment, 502 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 150 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 295 a la província de València, 32 d’ells en UCI.
D’aquesta manera, en aquests moments hi ha actius 7.064 casos, la qual cosa suposa un 16,98% del total de positius.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari